Apple odświeża iPody, obniża ceny
Nowa wersja iPoda Nano będzie kosztowała 129 dolarów za 8-gigabajtową wersję i 149 dolarów za 16-gigabajtową. Zmieniony też zostanie interfejs odtwarzacza: duże ikony zastąpią siatkę czterech mniejszych ikon. Z kolei dwugigabajtowy iPod Shuffle nie zmienił się praktycznie wcale, za to będzie kosztował jedyne 49 dolarów. iPod Classic nie został w żaden sposób zmieniony.
Apple nie omieszkało się pochwalić, że od momentu premiery pierwszego iPoda w 2001 roku, sprzedało się już na całym świecie 300 milionów tych, z czego 45 milionów w ubiegłym roku (lipiec 2010 – czerwiec 2011). Według danych Apple’a, Sony w przeciągu 30 lat sprzedało 220 tysięcy sztuk kultowego Walkmana. iPod obecnie kontroluje 78 procent rynku kieszonkowych odtwarzaczy multimedialnych.
iTunes obecnie ma w swojej ofercie 20 milionów piosenek. Jak dotąd kupiono za jego pomocą 16 miliardów utworów.