Nokia Lumia 800 – „zdumiewająca codzienność”

"Zdumiewająca codzienność" – takim hasłem będzie promowana pierwsza Nokia z systemem Windows Phone "Mango"
Nokia Lumia 800

Nokia Lumia 800

Powyższa pierwsza reklama pokazuje niezwykłe momenty w codziennym życiu. Dopiero pod koniec pokazany jest smartfon Lumia 800.

Kolejna, poniższa reklama pokazuje niezwykłe hobby, jakim jest… kręcenie znakami drogowymi. Jak rozumiemy, to jest owa „niezwykła codziennośc”

Ostatnia reklama pokazuję człowieka, który… lubi zeskakiwać z roweru w widowiskowy sposób. Ponowny symbol „niezwykłej codzienności”. Skojarzenie? Oczywiście, Lumia 800.

Nokia nie stawia więc na wymienianie w reklamach bogatych funkcji Lumii. Woli budzić dobre skojarzenia. Może w tym szaleństwie jest metoda?

0
Źródło: Nokia
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.