Xperia Neo mierzy 13 mm grubości, zaś waży 126 gramów

Sony Ericsson radzi sobie kiepsko, stawia na smartfony

Firma skoncentruje się ma tym, co wychodzi jej najlepiej: na linii Xperia.

Sony Ericsson Xperia neo

Sony Ericsson Xperia neo

Sony Ericsson uważa, że obecne wyniki mogły być dużo lepsze, gdyby nie niska marża zysku i wyższe podatki (opłaty wzrosły z 12 do 17 milionów euro rocznie). Zysk netto firmy wyszedł na zero, dla porównania rok temu wyniósł on 49 milionów euro. Pogorszyły się też wyniki sprzedaży (1,59 miliarda euro, a rok temu 1,6 miliarda).

Warto jednak zaznaczyć, że są to dużo lepsze wyniki, niż w poprzednim kwartale, kiedy to Sony Ericsson odnotował stratę netto w wysokości 50 milionów euro.

80 procent sprzedaży stanowią smartfony Xperia (22 miliony urządzeń). Bert Nordberg, CEO i dyrektor firmy, raz jeszcze zadeklarował, że teraz jego firma skoncentruje się tylko i wyłącznie na smartfonach.