Marketingowa porażka Windows Phone 7. Jakieś wnioski?

Microsoft zmieni strategię marketingową wobec Windows Phone. Nie będzie już pokazywania na raz wszystkiego co trzeba. Informacje mają być stopniowane, by konsument miał wrażenie, że co chwila dzieje się coś nowego. Początkiem nowego podejścia marketingowego ma być 16-metrowa statua w Nowym Jorku w kształcie telefonu, na ekranie którego na żywo wyświetlany jest Windows Phone.
Marketingowa porażka Windows Phone 7. Jakieś wnioski?
Windows Phone 'straszy' w Nowym Jorku

Windows Phone ‘straszy’ w Nowym Jorku

Microsoft będzie też stawiał bardziej na promowanie każdego z partnerów indywidualnie. Aktualnie zabiera się za promocję nowości od HTC i Samsunga. Przykładowy spot prezentujemy poniżej. Warto zauważyć, że cały nacisk położony jest na sam telefon. Microsoft wspomniany jest tylko przez chwilę, pod sam koniec.

Czy tym razem to pomoże? Póki co wielcy rynku to iOS i Android. Windows Phone wciąż stanowi kuriozum i margines.