Google „cenzuruje” porównywarki cen

Najpopularniejsze polskie porównywarki cen zniknęły z wyników wyszukiwania Google. Czy gigant planuje wprowadzić na naszym rynku własną tego typu usługę.
Google, o co chodzi?

Google, o co chodzi?

Google w zaskakujący sposób „posprzątał” swój polski indeks wyszukiwarki. Wpisując nazwę danego produktu nie znajdziemy w wynikach wyszukiwania wpisów z porównywarek cen. Co więcej, wpisując nazwy własne tych porównywarek (na przykład „skapiec” czy „ceneo”) również nie uświadczymy ich w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?

Portal interaktywnie.com znalazł wypowiedź Kaspara Szymańskiego na Google+, pracującego na stanowisku Search Quality Strategist. –

Zespół #Google #Search Quality zajął się kwestią kupowania linków przez popularne polskie witryny i podjął odpowiednie kroki w tych wypadkach gdzie zaistniała taka potrzeba. Mamy nadzieję, że z czasem więcej klientów SWLi przemyśli swoją strategie zdobywania linków — czytamy.

Z wyników wyszukiwania Google zniknęły również niektóre sklepy, takie jak Tesco i RTV EURO AGD. Czekamy na oficjalne komentarze w tej sprawie.

0
Źródło: interaktywnie.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.