Apple nie zapłacił za reklamę, dostał jej najwięcej

Apple nie kupił reklam na finały Super Bowl. Nie musiał.

Apple. To. Potęga.

Apple. To. Potęga.

Zastanawiacie się, czemu Apple w tym roku nie wykupił żadnej reklamy na Super Bowl? My odpowiadamy: nie musiał. I to nie dlatego, że gigant nie potrzebuje promocji czy marketingu. Nie musiał, bo zawodnicy zwycięskiej drużyny Giantsów zrobili to za niego. W momencie, w którym kapitan przyjmował puchar, reszta zawodników jak jeden mąż wyciągnęła swoje komórki, by uwiecznić chwilę. Jak nietrudno się domyślić, owe komórki to iPhone’y.

Jak byście jeszcze nie rozumieli błyskotliwości planu, już tłumaczę: najdroższy możliwy czas antenowy, podczas którego zwycięzcy sportowcy, znani w całej Ameryce, z radością trzymają w rękach iPhone’y i uwieczniają nimi swój sukces.

Amazing!

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News