Apple zdaje sobie sprawę, że dobra współpraca z zewnętrznymi deweloperami to podstawa

Żadna firma nie jest darzona takim szacunkiem, jak Apple

Apple. Kropka.

Apple. Kropka.

Apple zdobył 85,62 punktu w tegorocznym badaniu Harrisa. To najwyższy wynik dla jakiejkolwiek firmy od trzynastu lat. Na drugim miejscu znalazł się Google (82,82), na trzecim Coca-Cola (81,99), na czwartym Amazon (81,92), po nich znalazły się Kraft Foods (81,62), Walt Disney (81,28), Johnson & Johnson (80,45), Whole Foods Market (80,14), Microsoft (79,87) i UPS (79,75).

Punkty przyznawane są na podstawie dwudziestu cech podzielonych na sześć kategorii: odpowiedzialność społeczna, związek emocjonalny, produkty i usługi, wizjonerstwo i przywództwo, finanse, środowisko pracy. Apple zdobył najwyższe noty w czterech z szećiu kategorii. Najwięcej punktów w odpowiedzialności społecznej zdobył Whole Foods Market (Apple był drugi), a w związku emocjonalnym Amazon (Apple był czwarty).

Najmniej punktów zdobył… rząd.