Google: „SEO jest w porządku, pod warunkiem, że tworzone uczciwie”

Google zapowiada kolejne zmiany w swojej wyszukiwarce. Informowaliśmy was niedawno o bezpośrednich odpowiedziach na zapytania zamiast linków. Teraz gigant ostrzega deweloperów, którzy przesadzają z SEO.
Optymalizacja: tak. Chciwość: nie.

Optymalizacja: tak. Chciwość: nie.

SEO, czyli Search Engine Optimization, to tworzenie witryny w taki sposób, by wylądować jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na dane zagadnienie. Google nie ma nic przeciwko normalnym praktykom SEO, dzięki którym witryny są lepiej indeksowane przez skanujące je roboty. Problemem są te witryny, które, jak to ujął Google, „przesadzają”. Tego typu praktyki to zbyt duża ilość zdefiniowanych słów kluczowych czy wewnętrznych hiperłączy mających na celu pozycjonowanie strony. Nowy algorytm wyszukiwarki Google ma spowodować, że tego typu praktyki przestaną być skuteczne. Webmasterzy: ostrzegamy!

Źródło: Search Engine Land
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.