Microsoft: „wyszukiwarki muszą być nie tylko skuteczne, ale też fajne”

Microsoft zaprezentował kilka swoich pomysłów na nowe interfejsy wyszukiwarek, które oprócz skuteczności oferują "dobrą zabawę i czytelność prezentowanych informacji".

Wyszukiwarki, zdaniem Microsoftu, są mniej lub bardziej skuteczne, ale przede wszystkim są… nudne. Gigant pracuje jednak nad paroma pomysłami. Pierwszy z nich, to „organiczna prezentacja wyników wyszukiwania, które skupiają twoją uwagę na tym, co cię szczególnie interesuje”. Widać to na pierwszym obrazku, przypominającym rosnącą winorośl. Drugi wygląda jak zdjęcia z podpisami umieszczone w notatniku, którymi możesz się wymieniać z innymi użytkownikami.

A my tymczasem, nieco już znużeni, cały czas czekamy na działającą w Polsce wersję Binga. Nie, nie międzynarodową, która jest u nas mało użyteczna, a tą obecną już w 39 krajach.

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.