Pisanie gier na Androida to „syzyfowe prace”?

Zdaniem Mika Mobile, 20 procent ich pracy to praca nad wersją androidową ich popularnej gry, usuwanie usterek związanych z fragmentacją systemu i mały zysk w zamian za ich ciężką pracę.
Battleheart

Battleheart

Czarę goryczy Mika Mobile przelało ogłoszenie zwiększenia limitu wielkości aplikacji z dotychczasowych 50 MB. Jak się okazało, nie była to do końca prawda: aplikacja dalej nie może mieć więcej, niż 50 MB, jednak dodatkowe treści mogą być umieszczone w maksymalnie dwugigabajtowych plikach. Mika Mobile stwierdził, że ma dość i nie będzie teraz przerabiał gry w imię nowych zasad.

Deweloperzy żalą się również, że zamiast tworzenia nowych treści dla swojej gry, muszą zmieniać formaty tekstów, shadery i inne technikalia, by gra działała na różnych urządzeniach z Androidem i na różnych jego wersjach.

A wy, programiści, co o tym myślicie? Mika Mobile słusznie zauważa problem Androida, czy są to żale deweloperów którym zabrakło energii i talentu?

0
Źródło: Mika Mobile
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.