Crysis 3: nieliniowa rozgrywka, nowe mechanizmy wygładzania krawędzi

Twórcy jednej z ciekawszych serii w historii gier wideo postanowili odpowiedzieć na pytania fanów za pośrednictwem Twittera. Udało nam się dowiedzieć dwóch ciekawych rzeczy. Jednej technicznej i jednej koncepcyjnej.
Crysis 3

Crysis 2

Mamy dobre wieści dla fanów, którym w Crysisie 2 brakowało swobody znanej z pierwszej części. Gra Crysis 3 ma być dużo bardziej otwarta, niż „dwójka” i nie tak liniowa. Niestety, nie wiemy jak to wpłynie na narrację i fabułę.

Crysis 3 będzie też korzystał z nowego mechanizmu wygładzania krawędzi (anti-aliasing). Niestety, tu Crytek również był nieco oszczędny w słowach. Jako podstawowy mechanizm Crysis 3 będzie traktował SMAA na wszystkich platformach (T2x na Xbox 360 i PlayStation 3). Z kolei posiadacze kart graficznych Kepler będą mieli obraz wygładzany za pomocą TXAA oraz „czegoś zupełnie nowego”.

Gra Crysis 3 ma się pojawić na wiosnę 2013 roku w wersjach na Windows, Xbox 360 i PlayStation 3.

0
Źródło: Crytek
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.