Twórcy Crysis pokazują jak będą wyglądały gry w 2013 roku

Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.

Zespół CryDev podkreśla, że teselacja (podział wielokątów na mniejsze obiekty, czyli inaczej wysoka szczegółowość sceny przy zachowaniu wysokiej wydajności) została poddana znacznym usprawnieniom od czasów Crysis 2 i obecnie to jedno z najlepszych rozwiązań na rynku. Patrząc na poniższą prezentację wideo, trudno się nie zgodzić.

Darmowa aktualizacja CryENGINE SDK do wersji 3.4 ma pojawić się już niebawem, choć konkretna data nie została jeszcze podana. To oznacza, że developerzy będą mogli siąść do pracy, a pierwsze rezultaty pojawią się już w przyszłym roku.

Poniższy obrazek przedstawia postać, która może znaleźć się w grze. Trzeba przyznać, że wygląda jak dobre zdjęcie.

Pełną informację o zmianach znajdziecie na stronach crydev.net, a szczegółowa lista zmian zawierająca kilkaset pozycji dostępna jest pod tym adresem.
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.