Chcesz się podobać innym? Kup ubranie z największą liczbą „Lubię to”

W czasach, gdy wszystko staje się bardziej "social", nie powinna nas zdziwić nowa inicjatywa sieci C&A.
Tę kurtkę polubiło 1059 osób. Można kupować!

Tę kurtkę polubiło 1059 osób. Można kupować!

Bardzo popularna w Polsce marka C&A nieco gorzej radzi sobie w Brazylii i chwyta się wszystkiego, by zadowolić tamtejszych konsumentów. Postanowiła więc być bardziej społecznościowa i od teraz każdy, kto odwiedzi fan page firmy na Facebooku może wyrazić swoją aprobatę dla sprzedawanych w sklepach ubrań. Liczba popularnych „like’ów” pojawia się natomiast na specjalnych, interaktywnych wieszakach z ubraniami, dzięki czemu klient zawsze wie, który ciuch podoba się internautom, a który polubień ma znacznie mniej.

Chcielibyście by sklepy w Polsce przeprowadziły podobne do „Fasion Like” akcje?

0
Źródło: The Verge
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.