94 procent ruchu w Internecie z tabletów generowane jest przez iPady

Z badań firmy Chitika wynika, że na każdą setkę iPadów przypada 1,35 tabletu Samsunga, 1,3 tabletu Asusa, niespełna jeden tablet Motoroli i po 0,8 tabletów RIM oraz Kindle'a.
iPady wciąż nie dają szans konkurencji

iPady wciąż nie dają szans konkurencji

iPad może i sukcesywnie traci rynek tabletów, bowiem zalała go cała fala nowych urządzeń z Androidem, od bardzo wielu producentów, ale wciąż jest niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o generowany ruch w Internecie. Użytkownicy tabletów Apple’a generują aż 94 procent ruchu, co oznacza, że na 100 iPadów przypada nieco ponad lub nawet mniej niż jeden tablet konkurencji. Zilustrowane jest to poniższym wykresem.

Chitika zajmuje się reklamami online, a badania przeprowadziła na tabletach, w których swoje reklamy zamieszcza. Statystyki mogą zatem nie być kompletne. Z innych badań wynika bowiem, że iPady powoli tracą udział w rynku.

0
Źródło: All Things D
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.