“Obudź się, Australio!” – krzyczą… twórcy BlackBerry?

Na początku o całą akcję podejrzewano Samsunga, którego znaczna część marketingu skierowana jest przeciwko Apple’owi. Ten jednak oficjalnie zaprzeczył udziału w całym zajściu. Zaciekawieni fani Wielkiego Jabłka przeprowadzili własne dochodzenie. Z poszlak, które zebrała społeczność, wynika, że za wszystkim stoi… Research In Motion. Co to za poszlaki?
“Obudź się, Australio!” – krzyczą… twórcy BlackBerry?
'Obudźcie się!'

“Obudźcie się!”

  • Witryna “Wake Up Australia” ma powiązany identyfikator Doubleclick z witryną australijskiego oddziału Research in Motion
  • Bloger, który pierwszy doniósł o zdarzeniu, zawsze otrzymywał jako jeden z pierwszych sprzęt BlackBerry do testów
  • Odliczanie na witrynie niedokładnie, ale w przybliżeniu, zgadza się nie tylko z premierą “The Next Galaxy” od Samsunga, ale również systemu BlackBerry OS 10.

Czyżby faktycznie twórcy BlackBerry wzięli się za agresywny i intrygujący marketing?