Niesamowite uszkodzenia i fizyka pojazdów w Crysis 3

System fizyki Beam jak piszą twórcy obsługuje niemal wszystko – samochody, ciężarówki, samoloty, łodzie, pociągi, dźwigi, czołgi, niszczenie obiektów na mapie oraz manekiny do testów zderzeniowych. Wszystko jest prawdziwą fizyką i wszystko jest możliwe.
Niesamowite uszkodzenia i fizyka pojazdów w Crysis 3

Choć brzmi to średnio przekonująco, to poniższy filmik robi już całkiem inne wrażenie. Widać na nim jak pracuje karoseria samochodu, zawieszenie i poszczególne elementy nadwozia. Niesamowicie wygląda również moment zderzenia. Chyba era samochodów, które w każdym miejscu ulegają takim samym uszkodzeniom, niebawem zniknie.

Beam zostanie włączony do CryENGINE 3, a to silnik, na którym będzie bazował nadchodzący hit roku 2013 – Crysis 3. Gra zostanie wydana przez Electronic Arts na platformy Microsoft Windows, Playstation 3 oraz Xbox 360. Ja bym widział coś takiego w nadchodzącym GTA.