Sony drugą najbardziej renomowaną marką na świecie

Sony znalazło się w rankingu top10 w różnych krajach aż 13 razy, najwięcej ze wszystkich marek.
Gratulujemy!

Gratulujemy!

W badaniu reputacji marek największych firm globalnych RepTrak100, przeprowadzonym przez Instytut Reputacji (Reputation Institute) w styczniu i lutym 2012 na próbie 47000 osób w 15 krajach, marka Sony zajęła zaszczytne drugie miejsce.

Ocena oparta była na postrzeganiu przez konsumentów kluczowych wskaźników (gdzie 100% to ocena maksymalna):

  1. produkty/ usługi (80%)
  2. innowacyjność (75%)
  3. miejsce pracy (72%)
  4. zarządzanie (73%)
  5. postawa społeczna (70%)
  6. postawa lidera (75%)
  7. wydolność finansowa (77%)

We wszystkich kategoriach Sony uzyskało wysoką ocenę, którą Instytut Reputacji określił jako wybitną.

0
Źródło: Sony
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.