Twitter zrozumiał do czego służą hashtagi

Pierwszą witryną, która jest automatycznie budowana na bazie treści oznaczonych hashtagami, jest #NASCAR. Właściciele tego typu witryn będą mogli promować internetowe trendy, marki, umieszczać na nich banery oraz, rzecz jasna, automatycznie aktualizowany strumień tweetów.
Witryna NASCAR zbudowana na bazie hashtagów

Witryna NASCAR zbudowana na bazie hashtagów

Chcesz dowiedzieć się co słychać w świecie wyścigów samochodowych NASCAR? Wystarczy, że klikniesz na hashtag #NASCAR na Twitterze, a zostaniesz przeniesiona lub przeniesiony do specjalnej podstrony, budowanej na podstawie treści oznaczonych tym hashtagiem. Nowy mechanizm ma zachęcić reklamodawców do korzystania z owych znaczników, dzięki czemu mają zarobić oni sami oraz… Twitter, który mimo bycia internetową potęgą, wciąż ma problemy z zarabianiem na siebie.

0
Źródło: SAI
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.