BBC oskarżone o manipulowanie głosowaniem w Iranie

Rząd Iranu był już wielokrotnie atakowany za pośrednictwem Internetu, nieraz niektóre ataki były sponsorowane przez rządy Zachodu, jak w przypadku robaka Stuxnet. Iran twierdzi, że padł ofiarą kolejnego ataku. A konkretniej jego publiczna sieć telewizyjna.
Polityczna cyberwojna?

Polityczna cyberwojna?

Publiczna sieć telewizyjna Iranu jest zdania, że brytyjska BBC zmienia wyniki internetowej ankiety, która badała temat programu jądrowego prowadzonego przez irański rząd. Jej zdaniem, 63 procent głosujących opowiedziało się za programem wzbogacania uranu, a BBC zmieniło wyniki ankiety, sugerując, że tylko 24 procent osób wyraziło swoje poparcie.

BBC nie przyznaje się do machlojek a Iran nie podaje dowodów na swoje oskarżenia. Kto tu kłamie?

0
Źródło: CBS News
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.