Fizyka nowej generacji? BeamNG pokazuje postęp w pracach nad nowym silnikiem

Pierwsze demo było dosyć proste i pokazywało takie możliwości uszkodzeń, jakich do tej pory jeszcze nigdzie nie widzieliśmy.

Obecnie ekipa BeamNG (jak się okazuje… zaledwie dwóch programistów) wrzuciła do Sieci nowy film pokazujący możliwości ich silnika. Tym razem doszły nowe samochody, tłuczenie szkła, deformowanie obiektów, a także wiele poprawek i usprawnień. Programiści podkreślają, że teraz ich silnik wykorzstyuje wielordzeniowość, więc można swobodnie niszczyć wiele pojazdów na raz zachowując liczbę fps na poziomie 60.

Reakcje fanów? W pierwszych komentarzach zachęcają twórców do wdrożenia silnika BeamNG do Grand Theft Auto lub nowej odsłony Destruction Derby. Ponadto przy okazji poprzedniego filmu była podana informacja, że BeamNG zostanie włączony m.in. do CryEngine 3 – obecnie o niczym takim nie wspominają. Wiadomo jednak, że pracują stworzeniem grywalnego dema technologicznego, co umożliwi sprawdzenie silnika osobiście.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.