„Surface będzie taką samą porażką, jak Zune”

Microsoft po raz pierwszy w swojej historii wydaje na rynek własny komputer: tablet Surface. To ciekawe posunięcie, z uwagi na to, że będzie on konkurował z produktami partnerów Microsoftu. Steve Ballmer przewiduje, że sprzeda "kilka milionów tabletów". Canalsys ma jednak inne zdanie.
Microsoft Surface

Microsoft Surface

Tim Coulling z Canalsys uważa, że wysiłki Microsoftu pójdą na marne.

Według dostępnych na dziś dzień informacji, obie wersje tabletu Surface będą zbyt drogie, by podbić rynek. Pomysł na bezpośrednią sprzedaż również wydaje się nietrafiony

twierdzi. Co gorsza, analityk uważa, że Surface będzie miał taki sam wpływ na rynek tabletów, jaki miał Zune na rynek kieszonkowych odtwarzaczy multimedialnych, czyli znikomy.

Inne tablety z Windows 8 i Windows RT mają mieć również problem z podbiciem rynku. Canalsys rekomenduje partnerom Microsoftu „wstrzymanie się z premierą tabletów z Windows RT do czasu, aż Microsoft przemyśli swoje wysokie opłaty licencyjne”.

0
Źródło: InformationWeek
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.