Lumie 920 i 820 trafiają na półki sklepowe

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży, rozpoczyna się również towarzysząca premierze kampania marketingowa “To właśnie Lumia”, pokazująca jak można korzystać z nowego modelu. Nokia w ramach kampanii będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w największych centrach handlowych oraz na lotnisku, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić działanie najnowszych urządzeń.
Lumie 920 i 820 trafiają na półki sklepowe
Żółty i czerwony telefon
Najnowsze Lumie już w sprzedaży w Polsce

Kampania potrwa do końca roku i skupi się na promocji dwóch najnowszych smartfonów Nokia, usług takich jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoriów, w szczególności służących ładowaniu indukcyjnemu. Ciekawostką tej kampanii są spoty telewizyjne, które zostały nagrane w Polsce z polskimi konsumentami.

Smartfon Nokia Lumia 920 jest dostępny w kolorze żółtym, czerwonym, białym i czarnym, a Nokia Lumia 820 w kolorach czerwonym, żółtym, białym i czarnym.

Startowa cena Lumii 820 to 2149 złotych, a Lumii 920 – 2699 złotych.