Ericsson wskazuje na to, że co każde 3 sekundy 1 osoba kupuje sprzęt umożliwiający korzystanie z Internetu a 4 inne zakładają konta w serwisie Facebook

Serwisy społecznościowe idą na wojnę. Dosłownie.

Izrael zdaje sprawozdanie z inwazji na Strefę Gazy za pomocą Twittera.

'Dziś poinformuję was ile osób zabito. Ćwir!'

„Dziś poinformuję was ile osób zabito. Ćwir!”

Atak na bojowników Hamasu przybrał dość ciekawą formę, jeżeli chodzi o przekazywanie informacji na jego temat opinii publicznej. Publikowane są na Twitterze, na bieżąco, kolejne doniesienia z operacji. Nie tylko tekstowe, ale również klipy wideo i infografiki.

Wojna trafiła w świat mediów spłecznościowych. Najwyraźniej, w nowoczesnym świecie, jest na to zapotrzebowanie. Izrael bowiem przeznaczył 1,63 miliona amerykańskich dolarów na rozwój „bojowników walczących w nowoczesnych mediach”.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News