84-calowy wyświetlacz Signage, naszpikowany technologiami, w tym Ultra HD

Podczas zbliżających się targów CES 2013, które odbędą się w dniach 8-11 stycznia w Las Vegas, firma LG zaprezentuje linię zaawansowanego sprzętu informacyjno-reklamowego.

Silna oferta produktów obejmuje: flagowy 55-calowy wyświetlacz 3D do ścian wideo, 84-calowy multidotykowy wyświetlacz „Signage” o rozdzielczości Ultra HD, telewizor EZ Sign, słupek multimedialny Smart Gate Media Pole, inteligentne lustro Smart Mirror oraz inne, innowacyjne rozwiązania systemów informacyjno-reklamowych.

84-calowy multidotykowy wyświetlacz Signage jest pierwszym urządzeniem o rozdzielczości Ultra HD, wprowadzanym na rynek B2B. Podczas targów CES, duże wyświetlacze firmy LG, rozpoznające jednoczesne dotknięcie w pięciu punktach, pozwolą użytkownikom na interaktywne oglądanie reprodukcji dzieł sztuki z najsłynniejszych muzeów świata. Gęstość pikseli sprawia, że na multidotykowym wyświetlaczu Ultra HD można zobaczyć precyzyjne odwzorowanie nawet najdelikatniejszych śladów malarskiego pędzla.

Oprócz możliwości regulacji powiększenia, obracania obrazu lub pisania wiadomości wodząc palcem po ekranie, 84-calowy, multidotykowy wyświetlacz „Signage” umożliwia intuicyjną oraz naturalną interakcję z prezentowanymi treściami.

0
Źródło: LG
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.