Microsoft planuje otwartą wojnę z Google

Pamiętacie Scroogled, czyli piętnowanie sponsorowanych wyników Google w poradniku zakupowym? Microsoft najprawdopodobniej dopiero się rozkręca. Ową kampanię stworzył nowonajęty Mark Penn, wiceprezes działu projektów strategicznych i nadzwyczajnych.
Mark Penn (źródło: Matthew Ryan Williams / The New York Times)

Mark Penn (źródło: Matthew Ryan Williams / The New York Times)

Penn został najęty przez Microsoft w lipcu. Jego zadaniem jest pokierowanie jednostki specjalnej, którym zadaniem jest… dokopanie Google. Kampania Scroogled to jego pierwszy pomysł, który mu przyszedł do głowy po tym, jak z przeprowadzonej przez niego ankiety wyniknęło, że użytkownicy nie mają pojęcia, że usługa Google Zakupy opiera się na sponsorowanych wynikach.

Penn współpracował z Billem Clintonem i Hillary Clinton, prowadził ich kampanie polityczne. Jest ponoć bezwzględny. –

Google powinien być gotowy na każdy rodzaj amunicji, jaki Penn w nich wystrzeli, poza zlewozmywakiem. Właściwie, to nawet zlewozmywaka powinni się obawiać — twierdzi anonimowy kolega Penna, cytowany przez The New York Times.

0
Źródło: The New York Times
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.