A gdyby tak zmienić cały wizerunek Xboxa…

Cory Schmitz, grafik cyfrowy, wpadł na ciekawy pomysł dotyczący rebrandingu marki Xbox. Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze.

Propozycja Cory’ego Schmitza na nowy branding konsoli Xbox przypomina nieco wzornictwo Metro: jest prosty i wykorzystuje kształty i typografię, zamiast bardziej złożonych elementów graficznych. Muszę przyznać, że bardzo mi się to podoba i nie obraziłbym się, gdyby Microsoft najął zdolnego grafika.

Jak twierdzi Schmitz, stworzenie tych grafik zajęło mu jedno popołudnie. Najciekawsze z nich umieściłem w powyższej galerii. Reszta: na witrynie grafika.

0
Źródło: Cory Schmitz
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.