Coraz mniejszy popyt na iPada

Wszystkiemu winien jest...

iPad mini

iPad mini

Największe redukcje w zamówieniach dotknęły Sharpa: utrzymywane są tylko na takim poziomie, by utrzymanie całej linii technologicznej miało sens. Jednak nie tylko Sharp, ale, jak podaje agencja Reuters, również Samsung i LG otrzymały znacznie zredukowane zamówienia na 9,7-calowe ekrany dla iPadów.

Nie wynika to jednak z kłopotów z popytem na tablety firmy Apple’a. Jak się okazuje, o wiele większym zainteresowaniem zaczął się cieszyć iPad mini. Dlatego też w ostatnim kwartale, według Macquarie Research, wprowadzono na rynek aż o 40 procent mniej iPadów, ale ogólna ilość wprowadzonych na rynek tabletów Apple tylko nieznacznie się zmniejszyła. Istnieje też teoria, że Apple redukuje zamówienia z uwagi na nadchodzącą premierę nowego tabletu. To jednak jest już tylko zgadywanka i nic więcej.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News