Milion sprzedanych tabletów Microsoft Surface kontra 20 milionów iPadów…

W okresie świątecznym, Microsoft zdołał sprzedać zaledwie milion egzemplarzy tabletów Surface RT, twierdzi firma analityczna UBS.

Tymczasem firma z Redmond zakładała, iż w tym najgorętszym okresie sprzedażowym w roku uda jej się sprzedać 2 miliony sztuk swoich tabletów. Co gorsza, w tym samym okresie Apple chciało sprzedać 20 milionów iPadów i z pierwszych nieoficjalnych wieści wynika, że się to udało.

Na nic więc zdały się niedawne badania, z których wynika, że nastolatkowie coraz częściej wolą tablet Microsoftu, niż Apple’a, gdyż z produktów firmy z Cupertino korzystają ich przedpotopowi rodzice.

0
Źródło: The Next Web
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.