Papierowa reklama Google’a, która wygrała milion dolarów

Prostota jest pięknem, co udowadnia wyjątkowo kreatywna drukowana reklama Google+.

Proste, a mocne

Proste, a mocne

Reklama Google’a to krótki opis Spotkania na Google+ pomiędzy Dalai Lamą i Desmondem Tutu. Finalistami w konkursie były również reklamy stworzone przez Ad Council oraz Team Detroit. Pierwsza z agencji odpowiedzialna była za reklamę organizacji Save the Children, druga zaś promowała zabawkę Nanoblock. Można je obejrzeć na witrynie www.usatoday.com/printcompetition.

Konkurs organizowany jest przez USA Today w związku z jego trzydziestą rocznicą. Reklamy biorące udział mogły być zarówno zupełnie nowe, jak i być częścią trwającej kampanii marketingowej. Jury oceniało reklamy na bazie trzech kryteriów: kreatywność i oryginalność, przekaz wizualny oraz czytelność.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News