RIM, tak jak Microsoft, inwestuje w reklamę

Premiera BlackBerry 10 to nie tylko wielkie konferencje prasowe na całym świecie. To również aktywny i intensywny marketing, czego dowodzi wykupienie najdroższego czasu antenowego w amerykańskiej telewizji.
Już za kilka dni!

Już za kilka dni!

Spot promujący BlackBerry 10 zostanie wyemitowany trzeciego lutego podczas Super Bowl XLVII. Nie istnieje w amerykańskiej telewizji droższe i istotniejsze miejsce na reklamę. Szacuje się, że tegoroczne finały obejrzy ponad 100 milionów osób. RIM kupił 30-sekundowy spot. Według oficjalnego cennika, zapłacił około 3,75 miliona dolarów. Widać, że twórcom BlackBerry bardzo zależy…

0
Źródło: Neowin
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.