Voxele zamiast polygonów. Tak będą wyglądać gry przyszłości?

W przeciwieństwie do większości stosowanych dzisiaj silników graficznych Atomontage nie wykorzystuje polygonów, ale voxele (piksele w trójwymiarze).

Czy sześciany potrafią zbudować realistyczne obrazy? Czy taka grafika nie będzie zbyt… Minecraftowa? Otóż okazuje się, że wcale nie. Poniższe techdemo udowadnia, że dzięki Atomontage można wejść w naprawdę bogate szczegóły, nie obciążając przy tym za bardzo sytemu. Co ciekawe Siles uważa, że silnik może być w pełni wykorzystany nawet na średniej klasy komputerach z 2005r. Więcej szczegółów technicznych znajdziecie na oficjalnej stronie autora.

0
Źródło: Gambler
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.