Sesja motion capture …świni?

"Tak jak dla rysowników największym wyzwaniem jest realistyczne przedstawienie mięśni konia, tak dla animatorów prawdziwą sztuką jest stworzenie realistycznej animacji świni" - mówi przedstawiciel studia Bloober Team. W krakowskim studiu Alavernia, dla potrzeb nowej gry Deathmatch Village przeprowadzono sesję motion capture tego sympatycznego zwierzątka.

Deathmatch Village

to nowa gra typu MOBA oparta na modelu F2P, w którą niebawem będą mogli zagrać użytkownicy PS3 i PS Vity (gra jest aktualnie w fazie zamkniętych beta testów). Głównymi bohaterami gry będą właśnie świnie i choć oprawa graficzna utrzymana będzie w komiksowej stylizacji to studio

Bloober Team

(twórcy pierwszej polskiej gry na PS Vita: A-Man) postawili sobie za cel wiarygodną animację zwierząt. W tym celu przeprowadzono casting, a następnie przewieziono „modelkę” do krakowskiego studia Alavernia, gdzie nagrano sesję motion capture. Powyżej możecie zobaczyć jak ona przebiegała. Czy w grze rzeczywiście zauważymy takie starania producentów? Nie sądzę, ale jedno jest pewne – dzięki takiej akcji marketingowej z pewnością o grze będzie głośno;).

0
Źródło: PlayStation Blog
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.