Też masz problem z kopiowaniem w swoim Samsungu Galaxy?

Użytkownicy smartfonów i tabletów z linii Samsung Galaxy zaczęli zgłaszać problemy ze swoimi urządzeniami.

Według dość sporej liczby poszkodowanych użytkowników, po wielokrotnym (niektórzy twierdzą, że około 20-) użyciu funkcji kopiuj, tablet lub smartfon z linii Galaxy po prostu się zawiesza. Co więcej, aby ponownie móc skorzystać z tej funkcji, trzeba przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Przyczyną problemu najprawdopodobniej jest błąd w interfejsie użytkownika TouchWiz, a pojawia się on w systemie Android od wersji 3.0 do 4.1, co oznacza, że Samsung dość długo nie może poradzić sobie z tą usterką, bo przecież w międzyczasie pojawiało się co najmniej kilka aktualizacji interfejsu TouchWiz.

0
Źródło: The Next Web
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.