Facebook z reklamami od Microsoftu

Atlas to rozwiązanie firmy aQuantive, którą Microsoft kupił w 2007 roku za 6,3 miliarda dolarów. Nie umiał jednak rozsądnie wykorzystać nowego nabytku, więc szukał kupca, który zbawi go od zbędnego balastu. Tym kimś okazał się Facebook, partner Microsoftu, który zapowiedział, że będzie rozwijał rozwiązanie Atlas opracowane przez aQuantive.
Prezes PARP: targi CeBIT szansą dla polskich firm na nawiązywanie bliskich relacji biznesowych
Prezes PARP: targi CeBIT szansą dla polskich firm na nawiązywanie bliskich relacji biznesowych
Facebook i Microsoft współpracują nie od dziś...

Facebook i Microsoft współpracują nie od dziś…

Kwota, jaką Facebook musiał zapłacić, nie jest znana, ale przypuszcza się, że mogło to być nawet 6,2 miliarda dolarów. Microsoft niedawno sprzedał też 550 patentów Facebookowi za 550 milionów dolarów. Facebook wykorzystuje Binga jako swoją wbudowaną wyszukiwarkę.