FOX Engine – zobacz demo technologiczne

Podczas zapowiedzi Metal Gear Solid: Ground Zeroes oraz Phantom Pain mieliśmy okazję zobaczyć jak silnik prezentuje się w grze. Na poniższym materiale możemy przyjrzeć się bliżej wszystkim szczegółom. Czy Kojima ma się czym pochwalić?

Rok temu, gdy Hideo Kojima zdradził, że pracuje nad nowym silnikiem graficznym mówił wprost „Naszym celem jest osiągnięcie fotorealizmu”. Trudno nie zachwycić się pokazem Metal Gear Solid: Ground Zeroes i Phantom Pain, ale dopiero porównując fotografię pokoju konferencyjnego i obrazu stworzonego za pomocą Fox Engine widać jaki potencjał drzemie w tym silniku. Jeśli chodzi o realistycznie zachowujące się twarze postaci nie wiem czy przebije on technologię Cryteka lub Quantic Dream – ale na dobrą sprawę, kto w ogóle to odróżni gołym okiem? Gracze poszukują immersji, ale liczyć zmarszczek na twarzach postaci raczej nigdy nie będą…

Źródło: All Games Beta
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.