Nvidia przeprasza za Tomb Raidera na PC

Jeśli ktoś z Was już kupił najnowszą część Tomb Raidera w wersji pecetowej i próbuje w nią pograć na najwyższych ustawieniach grafiki na jednym z GeForce'ów, to przyjmijcie nasze szczere wyrazy współczucia.

Jak się okazuje, maksymalne ustawienia grafiki w najnowszym Tomb Raiderze powodują problemy zarówno z wydajnością, jak i stabilnością komputera. Nvidia już wie o problemie i zamiast udawać, że nic się nie stało, albo zrzucić w całości winę na Crystal Dynamics, przyznaje się do błędu.

„Razem z Crystal Dynamics pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemów. Prosimy, miejcie na uwadze, że uaktualnienie sterowników Nvidii nie jest w stanie rozwiązać wszystkich problemów związanych ze stabilnością i wydajnością naszych kart. Crystal Dynamics będzie musiało dokonać zmian w samym kodzie gry, w celu ostatecznego rozwiązania wszystkich problemów. Dlatego też chcielibyśmy przeprosić wszystkich użytkowników kart GeForce, za wszystkie problemy, których aktualnie doświadczają, grając w Tomb Raidera.”

Miejmy nadzieję, że Nvidia i Crystal Dynamics jak najszybciej rozwiąże problemy występujące w Tomb Raiderze. Miło zobaczyć, że Nvidia nie ucieka od odpowiedzialności.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.