Nvidia przeprasza za Tomb Raidera na PC

Zamiast udawać, że wszystko jest w porządku, producent GeForce'ów pokazał klasę.

Jak się okazuje, maksymalne ustawienia grafiki w najnowszym Tomb Raiderze powodują problemy zarówno z wydajnością, jak i stabilnością komputera. Nvidia już wie o problemie i zamiast udawać, że nic się nie stało, albo zrzucić w całości winę na Crystal Dynamics, przyznaje się do błędu.

„Razem z Crystal Dynamics pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemów. Prosimy, miejcie na uwadze, że uaktualnienie sterowników Nvidii nie jest w stanie rozwiązać wszystkich problemów związanych ze stabilnością i wydajnością naszych kart. Crystal Dynamics będzie musiało dokonać zmian w samym kodzie gry, w celu ostatecznego rozwiązania wszystkich problemów. Dlatego też chcielibyśmy przeprosić wszystkich użytkowników kart GeForce, za wszystkie problemy, których aktualnie doświadczają, grając w Tomb Raidera.”

Miejmy nadzieję, że Nvidia i Crystal Dynamics jak najszybciej rozwiąże problemy występujące w Tomb Raiderze. Miło zobaczyć, że Nvidia nie ucieka od odpowiedzialności.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News