Tomb Raider mogł wyglądać zupełnie inaczej…

Ten opis bardziej pasuje do Wiedźmina niż nowego Tomb Raidera. A jednak - pierwotna koncepcja gry zakładała dużo więcej wątków paranormalnych, niż widzimy w ostateczności. Czy jest czego żałować?
Tomb Raider: Ascension, concept art

Tomb Raider: Ascension, concept art

Do sieci wyciekły concept arty i wideo z bardzo wczesnej wersji gry, która pierwotnie miała nazywać się Tomb Raider: Ascension. Widzimy w niej Larę jeżdżącą konno i strzelającą z łuku do demonicznych istot, a także gigantyczne istoty przypominające Kolosy z Shadow of The Colossus. Seria nigdy specjalnie nie uciekała od wątków paranormalnych, ale też trudno byłoby ją nazwać typową fantastyką. Mnie najbardziej zaciekawiła tu współtowarzyszka Lary, mała dziewczynka, która być może pełniłaby tu rolę pomocnika.

Z jednej strony dobrze, że Crystal Dynamics poszło w stronę realizmu bo restart serii docenili zarówno recenzenci jak i gracze. Z drugiej – nie miałabym nic przeciwko bitwom z Gigantami. A Wy jak uważacie?

0
Źródło: DSOGaming
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.