CD Projekt RED: “DRM-y nie mają sensu”

CD Projekt RED: “DRM-y nie mają sensu”

Adam Badowski, szef studia, oraz Maciej Szcześnik, główny projektant Wiedźmina 3 w wywiadzie dla serwisu Kotaku zdradzili, że zrobią wszystko, by nowe przygody Geralta nie wymagały stałego dostępu do Internetu.

“Staramy się pozbyć DRM-u. Jeśli ktoś zechce spiracić grę, to i tak to zrobi. I chociaż nielegalne kopiowanie jest złe, to nie można nic z tym zrobić. Chcemy zapewnić użytkownikom jak najlepsze doświadczenia. Kiedy z Wiedźmina 2 usunęliśmy zabezpieczenia, ludzie na torrentach prosili innych, by nie ściągali naszej gry właśnie dlatego, że nie używaliśmy DRM”.

Przy okazji twórcy pochwalili łatwość procesu przenoszenia Wiedźmina 3 na platformę PS4, oraz potwierdzili parę szczegółów dotyczących gameplayu: m.in. używanie eliksirów w czasie walki, walkę na koniu (choć efektywniejsza będzie dalej walka na ziemi) i fakt, że zamiast przetaczania się po ziemi Geralt będzie wykonywał piruety, by uniknąć ciosów wroga.