Co z reklamami w okularach Google Glass?

Okulary Google to dosyć intrygująca propozycja dla marketingowców – mogą podsuwać użytkownikom reklamy przed same oczy. Przynajmniej w teorii.

Jednak właśnie okazało się, że reklamy nie będą pojawiały się użytkownikom okularów Glass. Jest to dosyć odważny krok, zwłaszcza że 95% dochodów Google pochodzi właśnie z reklam. Ponadto polityka dotycząca okularów mówi, że aplikacje tworzone przez zewnętrznych developerów muszą być darmowe i jak twierdzi jeden z pracowników Google „jest za wcześnie, aby rozmawiać w jaki sposób to ewoluuje”.

To oznacza, że póki co wszystkie czarne scenariusze (jak ten powyżej) na temat reklam w okularach Google nie staną się prawdą.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.