Duchowy spadkobierca Master of Magic wchodzi na Kickstartera

Duchowy spadkobierca Master of Magic wchodzi na Kickstartera

Świat zwany Elannra był piękną krainą pełną czarów, gdzie potężni i mądrzy używali magii aby wznieść się ponad śmiertelność i dosięgnąć boskości. Ta arogancja doprowadziła do zniszczenia świata który pękając w podstawach rozpadał się. Ostatecznie wojna o wniebowstąpienie pochłonęła świat całkowicie. Następnie uciekli. Bramy do innych światów otworzyły się na nowe krainy gotowe do podboju. Czarnoksięscy władcy Elannry umknęli przez portale zabierając ze sobą swoje sługi, aby nadal móc toczyć swoje wojny pośród innych planów.

Jednakże magia tych światów okazała się być zupełnie inna, inna niż lekko przepływająca energia Elannry. Nowoprzybyli władcy musieli od nowa rozpocząć naukę działania magii. Wraz z wiedzą pojawiła się moc, a wraz z mocą podboje. Tylko zwycięstwo może zakończyć tę wojnę. Tylko jeden Czarnoksiężnik może rządzić! – tak właśnie przedstawia się otoczka fabularna nowej strategii 4X, nad którą od roku pracuje polskie studio Wastelands Interactive wraz z amerykańskim developerem Lucid Dreamers. By szybciej ukończyć prace nad grą, studia postanowiły wystartować ze zbiórką na portalu Kickstarter. Mają jeszcze 29 dni by uzbierać minimalną kwotę 30 tys. £. Do tej pory udało się zdobyć 2,194 tys. £. Jeżeli chcecie wesprzeć tą produkcję możecie to zrobić pod TYM LINKIEM.

Główne cechy gry:

  • Duchowy spadkobierca Master of Magic:Po niemal dwóch dekadach oczekiwania na następcę Master of Magic, sami zdecydowaliśmy się na stworzenie takiej gry.

  • System D20:Jednostki, czary, bohaterowie w czasie bitew korzystają z systemu d20.

  • Rozgrywka 4X:Eksploracja, ekspansja, eksploatacja i eksterminacja w świecie magii, wojny i dyplomacji.

  • Bohaterowie:Rekrutacja potężnych, dzierżących artefakty bohaterów może znacząco wpłynąć na przebieg bitew.

  • Dwanaście kręgów czarów:Doskonalenie konkretnej szkoły lub rozwój jak największej ilości zróżnicowanych czarów.

  • Zróżnicowane rasy:Każda rasa zapewnia możliwość rekrutacji unikalnych jednostek, posiadających silne i słabe strony. Ponadto rozgrywka każdą z frakcji wymaga innego podejścia do gry.

  • Budowa wspaniałych miast:Konstruowanie budynków, uprawa pól, kontrola produkcji mają na celu stworzenie potężnej armii.

  • Wiele warunków zwycięstwa:Wojna to nie jedyna droga do zwycięstwa; porozumienia, umowy handlowe, traktaty pokojowe mogą być użyte jako narzędzia dominacji.

  • Proceduralnie generowany teren:Każda gra może być inna. Cały wszechświat tworzony jest proceduralnie, z użyciem generatora liczb co sprawia, że rozgrywka jest losowa lub określona przez gracza.

  • Wiele planów egzystencji:Eksploracja i podbój na siedmiu różnorodnych planach egzystencji, począwszy od Planu Materialnego, po rozmaite Plany Żywiołów. Nowe monstra i nowe landy czekają na odkrycie w tych niezbadanych królestwach.