Fitbug pozywa Fitbita
Fitbug jest zdania, że Fitbit, samą swoją nazwą, wprowadza konsumentów w błąd, a także powoduje "nienaprawialne straty i szkody" dla Fitbuga. Sprawę postanowił wyjaśnić w sądzie.
Fitbug uważa, że Fitbit nie tylko wykorzystuje „znaną markę do autopromocji”, ale też kradnie pomysły na wzornictwo urządzeń, materiały marketingowe czy nawet sposób pakowania krokomierzy. Jest zdania, że nawet wykresy ilustrujące aktywność użytkowników i dietę są, stylistyczne, bardzo zbliżone. Nawet logotyp firmy jest podobny (niebieskie kropki nad „i”, sylwetki osób uprawiających aktywność sportową).
Dziwne jest tylko to, że Fitbug tak długo zwlekał z pozwaniem Fitbita. Spekulujemy, że radzi sobie coraz gorzej na rynku, i szuka dodatkowej pomocy, by osłabić swojego głównego konkurenta.
0
Źródło: Neowin