NVidia prezentuje Position Based Fluids

Nowy algorytm technologii PhysX zobaczymy w akcji w nadchodzących wersjach PhysX SDK i modułów APEX. Woda w grach wideo nigdy nie wyglądała lepiej!

Powyższe demo technologiczne robi jeszcze większe wrażenie niż zaprezentowana niedawno technologia TressFX, którą mogliśmy podziwiać już w najnowszym Tomb Raiderze. Position Based Fluids będzie odpowiadało za generowanie w czasie rzeczywistym realistycznie wyglądających płynów. Co prawda złożoność sceny jest o wiele mniejsza od tych, które standardowo widzimy w grach wideo, ale miejmy nadzieję, że i w takim przypadku sprawdzi się ona wyśmienicie. Użytkownik serwisu YouTube, który opublikował to wideo twierdzi, że Position Based Fluids działa w 30 klatkach na sekundę już na kartach graficznych GTX 580.

0
Źródło: Kotaku
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.