Reus – symulator bóstwa w nietypowej stylistyce

Zabawa w boga nie jest tematem często podejmowanym przez developerów. Wiemy, że Peter Molyneux wraz ze swoim studiem pracuje od pewnego czasu nad Project Godus, ale oprócz tego do tej pory było dość głucho na rynku. Tymczasem niezależne studio Abbey Games już w przyszłym miesiącu wypuści całkiem interesujący tytuł...

Reus wygląda zupełnie inaczej niż dotychczasowe symulatory bogów. Jest nie tylko dwuwymiarowy, ale także korzysta z perspektywy bocznej, przedstawiającej przekrój planety, którą będziemy się opiekować. W grze wcielamy się w rolę boga, który potrafi kontrolować giganty – skalne, wodne czy drzewne. Przy ich pomocy możemy dowolnie kształtować teren, na którym to rozwija się nasza cywilizacja. Dbając o potrzeby poddanych trzeba będzie jednak zachować umiar. O ile dzięki obfitym plonom wieśniacy staną się bardziej najedzeni i silniejsi tak oddając w ich ręce bogate złoża złota sprawimy, że będą bardziej chciwi.

Reus zadebiutuje 16 maja na cyfrowych platformach takich jak Steam, Desura, GoG i GamersGate.

0
Źródło: Reusgame.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.