Rozmiar ma znaczenie – konsumenci wolą 4,5″

Rozmiar ma znaczenie – konsumenci wolą 4,5″

Badania zostały przeprowadzone w drugiej połowie zeszłego roku, a wynika z nich, że najpopularniejsze rozmiary ekranów, jakie wybierają klienci, mieszczą się w przedziale 4,2 – 4,7″. Uśredniając ten wynik, konsumenci wybierali najczęściej smartfony z 4,5-calowym wyświetlaczem, podczas gdy jeszcze w 2011 roku najczęstszym wyborem użytkowników były wyświetlacze 4,3″. Pytanie tylko, czy konsumenci rzeczywiście wybierają tak duże wyświetlacze bo tego chcą, czy zwyczajnie są zmuszani do tego przez producentów, którzy prześcigają się w zapowiedziach swoich flagowych urządzeń z coraz większymi ekranami, a jeśli już oferują telefon z mniejszym ekranem, to przy okazji obcinają o połowę jego pozostałą specyfikację.

A wy, jakiej wielkości ekran najchętniej byście używali, gdyby producenci oferowali ten sam smartfon w kilku różnych wersjach?