Facebook wprowadza #hashtagi

Hashtagi (#) na Facebooku są już dostępne. Podobnie jak w innych serwisach, takich jak Instagram, Twitter, Tumblr czy Pinterest, umożliwiają dodawanie do wpisów kontekstu i dołączanie ich w ten sposób do szerszej dyskusji.

Po kliknięciu hashtagu na Facebooku wyświetli się kanał z opiniami innych osób oraz z innych stron na dany temat.

Można teraz będzie:

  • Wyszukiwać określony hashtag na pasku wyszukiwania, na przykład #NBAFinals.
  • Klikać hashtagi pochodzące z innych serwisów, takich jak Instagram.
  • Tworzyć wpisy bezpośrednio z kanału hashtagu i wyników wyszukiwania.

Jak zwykle będzie można kontrolować grono odbiorców wpisów — także tych z hashtagami.

Jak przekonuje Greg Lindley, hashtagi to dopiero pierwszy krok, który ma pomóc użytkownikowi w zorientowaniu się, co inni sądzą na dany temat, i uczestniczyć w publicznych dyskusjach.

– W ciągu nadchodzących tygodni i miesięcy będziemy wprowadzać więcej funkcji, w tym trendy hashtagów oraz jeszcze lepszy wgląd w tematy, o których rozmawia świat – tłumaczy Lindley.

0
Źródło: Facebook
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.