Nie będzie microsoftowego konkurenta dla Amazonu

Microsoft planował stworzyć wielką platformę e-handlową, która miałaby rywalizować z eBay'em i Amazonem. Nowego gracza na rynku jednak nie będzie: pomysł upadł.

Według informacji zdobytych przez redakcję Wall Street Journal, Microsoft już prowadził negocjacje z handlowcami i innymi firmami związanymi z nowoczesną technologią. Wspólnie mieli stworzyć platformę e-handlową. Innowacyjny był, między innymi, model biznesowy: Microsoft chciał subsydiować ceny produktów poprzez reklamy, które handlowcy kupowaliby na Bingu.

Platforma miałaby być dostępna na urządzeniach z systemem Windows. Z czasem miałyby się pojawić wersję dla Xboxa, dla tabletów i dla Windows Phone.

Microsoft potwierdził oficjalnie anulowanie projektu, ale nie wytłumaczył motywów swojej decyzji.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.