Microsoft nabija się z archaiczności iPada

To już kolejna z serii reklam, które mają nas przekonać do tego, że iPad to relikt przeszłości i że czas na przesiadkę na Windows 8.

Nowa reklama przedstawia dwóch łowców baseballowych talentów. Jeden wykorzystuje iPada, drugi tablet Della z systemem Windows 8. Obaj prowadzą wideorozmowę ze swoimi szefami, konsultując się w sprawie wyłowienia kolejnej potencjalnej baseballowej gwiazdy. Posiadacz iPada jest zmuszony co chwilę przełączać się pomiędzy aplikacjami, zaś użytkownik Della wykorzystuje możliwość wyświetlana dwóch aplikacji na ekranie w Windows 8.

Ograniczenia iOS-a powodują, że łowca z Windows 8 szybciej zdobywa wszystkie potrzebne mu informacje i jako pierwszy składa ofertę współpracy wybranemu młodemu baseballiście. Reklamę możecie obejrzeć poniżej:

Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.