Reklamy wideo na twojej facebookowej ścianie

Uważasz, że Facebooka nie dało się już bardziej zagracić reklamami? Błąd!

Facebook ryzykuje przekroczenie granicy tolerancji swoich użytkowników

Facebook ryzykuje przekroczenie granicy tolerancji swoich użytkowników

Facebook szuka nowych metod na zarabianie jeszcze większej ilości pieniędzy. Chce sprzedawać reklamodawcom możliwość umieszczania reklam wideo bezpośrednio na stronie głównej użytkownika tego serwisu. Mają trwać maksymalnie 15 sekund i nie pojawiać się częściej, niż co dwadzieścia postów.

Reklamy wideo nie są niczym nowym na Facebooku, ale po raz pierwszy pojawiałyby się bezpośrednio w głównym strumieniu postów. Koszt pojedynczej reklamy ma wynosić od jednego dolara do dwóch i pół miliona, w zależności od tego ile osób ma ją zobaczyć.

Decyzja o wprowadzeniu reklam wideo ponoć nie została jeszcze podjęta. Społecznościowy gigant, póki co, tylko rozważa to rozwiązanie.