Google Play z mniejszą ilością reklam

Google uaktualnił regulamin usługi Sklep Play. Większość zmian jest kosmetyczna, ale jedną witamy z otwartymi ramionami: reklamy w Androidzie będą mniej inwazyjne.

Według nowego regulaminu Sklepu Play, twórcy aplikacji mają mniej możliwości umieszczania reklam w swoich produktach. Reklamy nie mogą już dodawać nowych skrótów na głównym ekranie, zakładek do przeglądarki czy ikon mających na celu promocję danego produktu. Ograniczono też możliwości umieszczania reklam w menu powiadomień, a twórcy aplikacji mogą wprowadzać zmiany w ustawieniach smartfonu tylko w momencie, w którym o owych zmianach informują użytkownika a owe zmiany muszą być łatwe do cofnięcia.

Twórcy aplikacji mają 30 dni na ich uaktualnienie. Jeżeli tego nie robią, ryzykują, że ich produkty zostaną usunięte z oferty Sklepu.

0
Źródło: Google
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.