MUZIK – Pierwsze słuchawki zintegtowane z Facebookiem

Podczas gdy większość firm skupia się na tym, by w swoich słuchawkach poprawiać głębię dźwięku, zwiększać czas pracy akumulatorów czy wytłumić szumy, nowopowstały koncern MUZIK zamierza potrząsnąć rynkiem w zupełnie inny sposób.

Nauszne słuchawki firmy MUZIK raczej nie powalą nas oszałamiającymi parametrami technicznymi (na stronie producenta brakuje jakiejkolwiek specyfikacji), ale z pewnością nie są skierowane wyłącznie do muzycznych melomanów. Słuchawki cechować się bowiem będą przede wszystkim interfejsem. Po zewnętrznej stronie nausznika znajdują się cztery przyciski odpowiedzialne za następujące funkcje:

  • umieszczenie postu na Facebooku
  • podzielenie się piosenką na Twitterze
  • podzielenie się piosenką we własnej sieci społecznościowej MUZIK
  • dodanie piosenki do playlisty

Słuchawki łączą się ze smartfonem przy pomocy Bluetootha – dzięki temu też mogą wysyłać do sieci odpowiednie treści. Wbudowany akcelerometr uniemożliwi też przypadkowe publikacje wiadomości w momencie zdejmowania słuchawek z uszu.

MUZIK planuje uruchomić sprzedaż słuchawek w czwartym kwartale tego roku. Przewidywana cena flagowego modelu może wynieść około 299$.

0
Źródło: Gizmag
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.